یزدفردا :رییس شورای شهر یزد در خصوص برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در یزدگفت:با توجه به رشد سریع تکنولوژی طبیعی است که رسانه ها هم باید از این امکانات بهترین استفاده را ببرند وبتوانند با بحث دیجیتال که در کشور به طور بسیار سریع در حال پیشرفت است،همگام شوند.

حجه الاسلام حمیدرضا مطهریان  افزود:یزد یکی ازاستانهایی است که طی چند سال اخیر نسبت به بحث دیجیتال کارهای خوبی انجام داده است .

وی اظهار امیدواری کرد که  تمامی مسئولین وادارات همکاری لازم را با نمایشگاه رسانه های دیجیتال  با اداره ارشاد اسلامی  داشته باشند.

 مطهریان درادامه متذکرشد:هرامکاناتی اعم ازدیجیتال وقتی به جامعه اضافه شود هم به منزله فرصت است وهم یک نوع تهدید به حساب می آید که اگرمسئولین نظارتی ، نظارت کافی در این زمینه نداشته نباشند ،مشکلاتی به بارخواهد آمد.

وی ادامه داد:پس لازم است مسئولین نظارتی قوی تروهوشیارانه تراز قبل عمل کنند تا از ایجاد هر نوع فاجعه ای جلوگیری شود.

مطهریان همچنین در خصوص فرصتهایی که این رسانه ها در جامعه به وجود می آورند اظهار کرد:این امکانات دیجیتالی هم موجب تسریع در کار اطلاع رسانی به مردم می شوند وهم موجب استفاده ازامکانات بسیارگسترده اصحاب رسانه در این امر می شود که با آموزش در این زمینه می توانیم ازهمه ظرفیتهای دیجیتال بهره مند شویم.

گفتنی است دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال 13اردیبهشت به مدت 5روز در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد آغازبکار می نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا